Dieta dla mężczyzny

Dieta dla mężczyzny

Wielu mężczyzn nie wyobraża sobie dnia bez posiłku mięsnego. Niestety wiele diet ogranicza jego spożycie, co zniechęca panów do przejścia na nią. Jeśli zatem Twój mężczyzna nie zamierza rezygnować z mięsa a bardzo pragnie zrzucić zbędne kilogramy, warto zapoznać się z dietą, w czasie której każdego dnia On będzie mógł spożywać wędliny i mięso a mimo wszystko zrzuci w ciągu dwóch tygodni 1 kg.

Kilogram mniej w ciągu dwóch tygodni to być może niewiele, jednak dla tych, którzy nie chcą rezygnować z mięsa to dobra propozycja. Waga może się zmniejszyć, jednak należałoby wówczas zrezygnować z ulubionego mięsa.
Dzienna porcja pożywienia powinna zostać rozbita na 4 posiłki. W tak zwanym międzyczasie dopuszczalne jest jedzenie owoców i warzyw oraz picie niegazowanej wody mineralnej.

Aby ułatwić zadanie, poniżej znajduje się przykładowy zestaw posiłków na jeden dzień.
Pierwsze śniadanie: 2 kromki chleba, przysmak wołowy, pomidor, sałata, gorzka herbata lub kawa, jogurt naturalny lub 2 kanapki ze schabem i papryką.
Drugie śniadanie: 2 kromki, 2 plastry szynki, 2 plastry żółtego sera, ogórek, banan lub bułka grahamka, schab, sałata, kiwi.
Obiad: plaster pieczonej szynki, ziemniaki, marchewka z groszkiem lub kasza jęczmienna, fasolka szparagowa, surówka z kapusty pekińskiej.
Kolacja: 2 kanapki z polędwicy, jogurt owocowy, owoce lub 2 kanapki z przysmakiem wołowym i pomidorem, jogurt naturalny.

Wybór mięsa
Mięso, zwłaszcza wołowe posiada dużą ilość żelaza, cynku, witaminy B12. Chcąc dostarczyć organizmowi witaminy B12 oraz cynku warto wybrać mięso wieprzowe. Kiedy zależy nam na kwasach omega-3 warto wybrać ryby morskie.
Mięso, w zależności od przygotowania, jest mniej lub bardziej kaloryczne. Dla porównania 100 g ugotowanego kurczaka to 100 kcal, podczas gdy kurczak w wersji smażonej i panierowanej to już 350 kcal.
Mięso czerwone i tłuste należy podawać nie częściej niż 3 razy w tygodniu. Zawiera ono bowiem sporą ilość cholesterolu i nasyconych kwasów tłuszczowych. Zamiast niego warto podać rośliny strączkowe, drób oraz ryby.

Co poza mięsem
Aby urozmaicić dietę, oprócz mięsa należy podawać inne, wartościowe pokarmy.
Zbyt duża porcja mięsa sprawić może, że mężczyzna jest ospały a wówczas nie w głowie mu igraszki, na które Ty możesz mieć ochotę. Aby uniknąć takich sytuacji należy tak skomponować dietę, aby połączyć jego apetyt na mięso z produktami, które zapewnią Wam owocne pożycie. Osiągnąć można to wykorzystując moc cynku potrzebnego do produkcji testosteronu, hormonu odpowiadającego za jakość nasienia i erekcję. Bogactwo cynku znajduje się w owocach morza: krewetkach, ostrygach i małżach, nie brakuje go również w rybach, jajach, pestkach dyni, słonecznika, drożdżach, kakao.
Chcąc zwiększyć w mężczyźnie jego pożądanie, dietę należy wzbogacić w selen, który znajduje się w cebuli, brokułach, pomidorach, wątróbce oraz nerkach.
W diecie nie powinno zabraknąć włoszczyzny, a więc poprawiającego nastrój i wyostrzającego zmysły selera czy rozszerzającej naczynia krwionośne, a więc i potęgującej zmysł dotyku pietruszki.
W celu polepszenia zapału miłosnego swojego mężczyzny warto wzbogacić jego dietę w owoce egzotyczne, które zawierają olejki eteryczne. Wskazane są wobec tego takie owoce jak: ananas, melon czy mango.
Wśród ziół polecane są rozmaryn i imbir, które ożywiają zmysły.

Polecane:

depresin stosowanie I gastramin sklad I varicolen sklep I moctivin sklep